Preskoči na glavni sadržaj

Pita od oslića

Danas sam odlučila raditi riblju pitu. Malo sam čačkala po Jamievim i Gordonovim receptima i izvukla od svega pomalo i napravila svoju verziju. Nadam se da će vam se dopasti, jako je jednostavna, a efektna ukusna i može se raditi s bilo kojom ribicom, koja vam je pri ruci.

Tijesto:
200g mekog brašna
100g maslaca
žličica soli
žličica suhog ružmarina
1 žumanjak
1 žliva mlijeka.

Zamijesiti tijesto, razvaljati ga i staviti na dno kalupa za pite. Ja volim odmah valjati na papiru za pečenje i onda prebaciti u kalup, te popraviti eventualne rupice. Nije uopće potrebno voditi brigu o estetici tijesta. :)

Stavi se kuhati 6 krumpira, oguljenih i narezanih na šnite. iz ovog ćemo raditi pire.

Riba:

6 oslića bez glave
1 mrkva
komadić celerova korijena
svježi peršin ili bosiljak
100g sira gaude
limun

Oslić se stavi kuhati u slanu vodu i kad je kuhan, otprilike za 10min, ocijedi se, kratko ohladi i očisti od kože i kostiju. Komad, kako ga uspijete očistiti, stavite u zdjelu. Posoli se, popapri i prelije mlazom maslinovog ulja i poprska limunovim sokom.
U drugu zdjelu se naribaju mrkva, celer i sir na grubo, a limunova korica na fino. Doda se sjeckani peršin, ili u mom slučaju, bosiljak. Ova se smjesa također malo začini solju i pomiješa se s ribom.

Smjesa se prebaci na tijesto.

Kuhani krumpir se ocijedi, doda mu se komadić maslaca i malo mlijeka i izradi se pire.
Pire se stavi u tankoj liniji na smjesu od ribe i po njemu se nariba parmezan. Ja sam imala neki dimljeni sir doma u frižideru, pa sam iskoristila njega.

Stavi se peći na 180°C na 45minuta.



Neka se ohladi 10-tak minuta i spremno je za profinjena nepca. Poslužiti uz zelenu salatu.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Ekspresna savijača sa šunkom i sirom

Veselje u mojoj kući, sinu mi bio rođendan! Prilika je to za isprobavanje novih recepata, čuju se tad svakakvi komentari, odmah znam da li će neka slastica postati omiljena u našoj kući ili više neće biti nikad na meniju. Naravno, pečem i provjerene recepte, ali jako volim eksperimentirati. Znala sam da će ovo biti pun pogodak, recept je isproban i ovo nas uvijek oduševi. Recept je od kolegice s posla. Obožavam kad brbljamo o feštama i hrani, ovo je super, ovo moraš probati, to se svima dopalo, ja ovo radim tako, ja onako. To je nepresušen izvor pravih recepata i informacija, ne ko ruski rulet s isprobavanjem nekog famoznog recepta s neta, koji ispadne totalni promašaj! Moram stvarno sada reći, bilo je toga puno puta. Nije da recept ne drži vodu, ako se potrudiš sve je ko na slici, samo izostane onaj fini okus o kojem se toliko priča. Da, da, ukusi su različiti, ali kad se nikome baš od obitelji ne dopadne, kuharica se zamisli. Svi koji su se našli u ovoj situaciji, znaju o čemu

Brzi tart sa smokvama

Ovo što ja sad imam u pećnici je čisto zadovoljstvo. Pogledajte samo kako izgleda prije pečenja, prvi put ovo radim i očekujem eksploziju okusa svaki čas... Smokve...  božanstveno voće, nedostaje mi riječi kojima bih opjevala njegovo postojanje, njegovu zanosnu slatkoću... Premda nismo sretnici koji žive na mediteranu i uživaju češće u ovoj carskoj deliciji, ipak imamo i mi na kontinentu pokoji adut i ako smo dovoljno brižni i strpljivi, i mi možemo kratkotrajno uživati plodove ovog anđeoskog voća. Ja imam veliku sreću i kolegica s posla mi je donijela punu vrećicu smokava, i time me silno razveselila! Hvala ti, divna si! Odlučila sam napraviti ovaj tart, koji sam našla na jednom britanskom blogu i preradila ga po svom. Opet, čista jednostavnost i premda sam si obećala da ću sama izraditi lisnato tijesto, vrijeme danas nije bilo na mojoj strani i poslužilo je kupovno lisnato. Bit će to u redu, al neću si ostati dužna. Neki drugi put... Kremu sam izradila jo

Osvježavajuća salata sa slanutkom, tikvicama i feta sirom

Kupila sam neki dan konzervirani slanutak. Nek se nađe, ako mi sine kakva ideja. I baš mi je jučer trebala neka lagana večera, pa sam malo pročačkala po netu i naišla na ideju. Neke stvari odbacila, neke umetnula i ispala je prefina salata, koja je oduševila sve ukućane, posebno mlađu publiku! Jako jednostavni recept: 3 tikvice konzerva slanutka komad feta sira šaka svježeg bosiljka maslinovo ulje aceto balsamico Tikvice se narežu na tanke šnite, malo posole i na malo ulja prepeku na grill tavi. Stave se sa strane u zdjelu, da se ohlade. U zdjelu u kojoj se servira salata stavi se ocijeđeni slanutak, dodaju se tikvice, šaka sjeckanog bosiljka, te se začini po ukusu sa soli, maslinovim uljem i acetom balsamicom. Nježno se promiješa i na vrh salate se natrga feta sir. Malo se ohladi i uživa! Meni je bilo već odlično i mlako, ko bi čekao da se ohladi! Evo super jednostavne salate. Ponekad je samo potrebno imati ideju, nije nužno kompliciranje. :-) Al ovo je taaako finooo